mandag 23. november 2015

Mosybox-November

Hei hei alle sammen! Nå er dåpen vel overstått og vi hadde en fantastisk fin dag med familie og venner. Kommer innlegg med flere prosjekt jeg hadde til dåpen iløpet av uken :) 
Før helgen kom denne mnd mosybox, stapfull av mange godsaker. Denne gangen var det også med ett lerret, maling og en pensel til å ta hånd eller fot avtrykk av den lille. Tenkte jeg skulle ha med storesøsters også. Skal prøve å få gjort det iløpet av dagen så kan dere få se i morgen :) Det kan jo være perfekte julegaver eller minner man vil ta vare på selv.


Som alltid var det med en ny kompis og han har allerede fått en herlig sikle-dusj, så da regner jeg med at han godkjent! Her driver vi nemlig med tenner og biter i alt som er og da kommer det gjerne en deilig dusj i tillegg. 

 Disse har jeg aldri sett før, men virker utrolig smart! Det er nemlig en bolle og en asjett fra Fisher Price som endrer farge når maten er for varm. 
 Apropo sikkel! Sikle smekke kommer veldig godt med når vi må bytte en sånn ca hvert kvarter ;)
Disse sko/tøfflene fra CeLaVi er jo perfekte nå som vinteren har satt igang for fullt.

Nå har Mosymox begynt med noe nytt også! For barn mellom 5 og 10 år.
Ta deg en tur inn HER å se, jeg skal ihvertfall bestille til storesøster.
Ett lite tips: en mosymox kan være en perfekt julegave det kan du bestille HER.

1 kommentar:

Anonym sa...

Spennande! Skal bestille første pakken til termin i april :)